Elisa Viihde Aitio

Aitiossa on eniten kotimaisia elokuvia, ulkomaisia suosikkileffoja sekä TV-sarjoja ja lastenohjelmia. Voit katsoa puhelimella ja tabletilla, tietokoneella tai Elisa Viihteen digiboksilla.

Elisa Viihde Aitio -ohjelmakirjaston tilaaminen edellyttää Elisa Viihde -palvelun tilausta. Tilaa täältä.

Virittäjät satamassa

Virittäjät satamassa

2015 12 OSAA

Virittäjät sarjan uudella kaudella Mika Salo haastetaan kisaan Kotkan Kantasatamaan rakennetulla radalla. Satamarata on todella haastava paitsi autoille myös kuljettajille. Myös veden läheisyys tuo omat haasteensa kilpailuun. Tällä kaudella on uutta myös Ossin paja, jossa Formula 1-insinööri Ossi Oikarinen käy autot läpi ja antaa palautetta rakentamisesta. Kaudella autokattaus on laaja vaihdellen...

Virittäjät sarjan uudella kaudella Mika Salo haastetaan kisaan Kotkan Kantasatamaan rakennetulla radalla. Satamarata on todella haastava paitsi autoille myös kuljettajille. Myös veden läheisyys tuo omat haasteensa kilpailuun. Tällä kaudella on uutta myös Ossin paja, jossa Formula 1-insinööri Ossi Oikarinen käy autot läpi ja antaa palautetta rakentamisesta. Kaudella autokattaus on laaja vaihdellen 60-luvun Mustangista, 80-luvun Corollaan.

Lue lisää

Virittäjät satamassa

    • Jakso 1

      Jakso1. Marko Astikainen - Mitsubishi Lancer Evolution 5 RS -98 Virittäjät Satamassa kauden avausjaksossa mennään kovaa! Mika Salon haastaa Marko Astikainen Evo Lancerilla. Marko on ollut lähes voittamaton Time Attack-kisoissa ja kokemusta on haettu mm. Belgian Spasta. Miten sujuu satama-rata? Se nähdään kohta! Teho: 360hv Vääntö: 480nm Kiihtyvyys: 4s Huippunopeus: 235 km/h Tuotan...

      Jakso1. Marko Astikainen - Mitsubishi Lancer Evolution 5 RS -98 Virittäjät Satamassa kauden avausjaksossa mennään kovaa! Mika Salon haastaa Marko Astikainen Evo Lancerilla. Marko on ollut lähes voittamaton Time Attack-kisoissa ja kokemusta on haettu mm. Belgian Spasta. Miten sujuu satama-rata? Se nähdään kohta! Teho: 360hv Vääntö: 480nm Kiihtyvyys: 4s Huippunopeus: 235 km/h Tuotanto Mediatehdas Dakar.

      • 22 min
    • Jakso 2

      Jakso 2. Juha Mäkelä - Toyota Corolla GT AE86 -86 Juha Mäkelä Kurikasta on kerännyt rata-ajokokemusta Rallisprintistä ja Time Attackista. Satamaradan pitäisi siis sopia Juhalle melkoisen hyvin. Mika Salo voi siis joulua melkoisen tiukille. Pelivälineenä Virittäjät jaksossa on ?kortteliralliklassikko? Toyota Corolla GT -86. Teho: 201hv Vääntö: 186nm Kiihtyvyys: 5s Huippunopeus: n. 200km/...

      Jakso 2. Juha Mäkelä - Toyota Corolla GT AE86 -86 Juha Mäkelä Kurikasta on kerännyt rata-ajokokemusta Rallisprintistä ja Time Attackista. Satamaradan pitäisi siis sopia Juhalle melkoisen hyvin. Mika Salo voi siis joulua melkoisen tiukille. Pelivälineenä Virittäjät jaksossa on ?kortteliralliklassikko? Toyota Corolla GT -86. Teho: 201hv Vääntö: 186nm Kiihtyvyys: 5s Huippunopeus: n. 200km/h Tuotanto Mediatehdas Dakar.

      • 22 min
    • Jakso 3

      Jakso 3. Jyri Rekonen - Ford Mustang Fastback -65 Kotkan legendaarisessa Kantasatamassa on tässä jaksossa mukana autolegenda ainakin Ford Mustang piireissä. Tässä jaksossa Mika Salon haastaa Jyri Rekonen aivan käsittämättömän upealla Mustangilla vuodelta -65. Teho: +400 hv Vääntö: +500 Nm Kiihtyvyys: noin 5 s Huippunopeus: noin 200 km/h Tuotanto Mediatehdas Dakar.

      Jakso 3. Jyri Rekonen - Ford Mustang Fastback -65 Kotkan legendaarisessa Kantasatamassa on tässä jaksossa mukana autolegenda ainakin Ford Mustang piireissä. Tässä jaksossa Mika Salon haastaa Jyri Rekonen aivan käsittämättömän upealla Mustangilla vuodelta -65. Teho: +400 hv Vääntö: +500 Nm Kiihtyvyys: noin 5 s Huippunopeus: noin 200 km/h Tuotanto Mediatehdas Dakar.

      • 22 min
    • Jakso 4

      Jakso 4. Niko Lahtinen - BMW E30 316i -90 Tässä Virittäjät jaksossa ei kisata kelloa vastaan vaan kilpailukriteerinä on näyttävyys. Hieman pelottavaa tosin on että tuomaristossa on sukeltajia, etenkin kun kisa käydään satamaradalla. Tässä jaksossa selviää miten Mikalta sujuu driftaaminen Niko Lahtisen 1000 heppaisella Bemarilla. Teho: 1004hv Vääntö: 1040nm Tuotanto Mediatehdas Dakar.

      Jakso 4. Niko Lahtinen - BMW E30 316i -90 Tässä Virittäjät jaksossa ei kisata kelloa vastaan vaan kilpailukriteerinä on näyttävyys. Hieman pelottavaa tosin on että tuomaristossa on sukeltajia, etenkin kun kisa käydään satamaradalla. Tässä jaksossa selviää miten Mikalta sujuu driftaaminen Niko Lahtisen 1000 heppaisella Bemarilla. Teho: 1004hv Vääntö: 1040nm Tuotanto Mediatehdas Dakar.

      • 22 min
    • Jakso 5

      Jakso 5. Sami Vaskelainen - Opel Ascona C 2.0 turbo -87 Kotkan poikii ilman siipii lauloi Junnu Vainio Virittäjät radan vieressä sijaitsevassa Merimiesravintola Kairossa. Toivotaan että tänään ei ole siiville tarvetta sillä meri on melkoisen lähellä muutamassa satamaradan mutkassa. Tässä jaksossa Mikan haastaa Sami Vaskelainen Opelilla. Teho: 272hv Vääntö: 370nm Kiihtyvyys: n. 6s Hui...

      Jakso 5. Sami Vaskelainen - Opel Ascona C 2.0 turbo -87 Kotkan poikii ilman siipii lauloi Junnu Vainio Virittäjät radan vieressä sijaitsevassa Merimiesravintola Kairossa. Toivotaan että tänään ei ole siiville tarvetta sillä meri on melkoisen lähellä muutamassa satamaradan mutkassa. Tässä jaksossa Mikan haastaa Sami Vaskelainen Opelilla. Teho: 272hv Vääntö: 370nm Kiihtyvyys: n. 6s Huippunopeus: +200km/h Tuotanto Mediatehdas Dakar.

      • 22 min
    • Jakso 6

      Jakso 6. Teemu Tuppurainen - Subaru Impreza WRX-94 Upeasti rakennettu Subaru Impreza ainakin näyttää hyvältä satamaradalla. Toivottavasti se on myös nopea. Tehojen perusteella voisi uskoa että vauhtia riittää. Teho: n.400hv Vääntö: n.450nm Huippunopeus: 230km/h Tuotanto Mediatehdas Dakar.

      Jakso 6. Teemu Tuppurainen - Subaru Impreza WRX-94 Upeasti rakennettu Subaru Impreza ainakin näyttää hyvältä satamaradalla. Toivottavasti se on myös nopea. Tehojen perusteella voisi uskoa että vauhtia riittää. Teho: n.400hv Vääntö: n.450nm Huippunopeus: 230km/h Tuotanto Mediatehdas Dakar.

      • 22 min
    • Jakso 7

      Jakso 7. Harri Salo - Ford Capri Cosworth "Hooters" -72 Kokenut autonrakentaja Harri Salo haastaa Mika Salon kisaan haastavalla satamaradalla. Kantasatama kukoisti 70-luvulla, joten ainakin ulkonäön puolesta sinne sopii myös Ford Capri vuodelta -72. Teho: 264 Hv Vääntö: 278 Nm Huippunopeus: 210 km/h Kiihtyvyys (0-100): 5 s Tuotanto Mediatehdas Dakar.

      Jakso 7. Harri Salo - Ford Capri Cosworth "Hooters" -72 Kokenut autonrakentaja Harri Salo haastaa Mika Salon kisaan haastavalla satamaradalla. Kantasatama kukoisti 70-luvulla, joten ainakin ulkonäön puolesta sinne sopii myös Ford Capri vuodelta -72. Teho: 264 Hv Vääntö: 278 Nm Huippunopeus: 210 km/h Kiihtyvyys (0-100): 5 s Tuotanto Mediatehdas Dakar.

      • 22 min
    • Jakso 8

      Jakso 8. Kert Lipponen - Porsche 911 Carrera C2 -00 Kert Lipponen on rakentanut Porscheaan rata-käyttöön sopivaksi. Miten Porsche soveltuu satamaradalle ja mitä Tykkää Mika Salo? Tuotanto Mediatehdas Dakar.

      Jakso 8. Kert Lipponen - Porsche 911 Carrera C2 -00 Kert Lipponen on rakentanut Porscheaan rata-käyttöön sopivaksi. Miten Porsche soveltuu satamaradalle ja mitä Tykkää Mika Salo? Tuotanto Mediatehdas Dakar.

      • 22 min
    • Jakso 9

      Jakso 9. Mikko Puha - VW Golf Variant 20VT 4Motion -00 Tämän jakson auto ei herätä kovinkaan vauhdikkaita ajatuksia ainakaan nimen perusteella. Toivotaan kuitenkin ettei nimi autoa pahenna. Mika Salon haastaa tänään Mikko Puha, autona VW Golf Variant. Teho: 586Hv Vääntö: 670Nm Huippunopeus: 298,9km/h Tuotanto Mediatehdas Dakar.

      Jakso 9. Mikko Puha - VW Golf Variant 20VT 4Motion -00 Tämän jakson auto ei herätä kovinkaan vauhdikkaita ajatuksia ainakaan nimen perusteella. Toivotaan kuitenkin ettei nimi autoa pahenna. Mika Salon haastaa tänään Mikko Puha, autona VW Golf Variant. Teho: 586Hv Vääntö: 670Nm Huippunopeus: 298,9km/h Tuotanto Mediatehdas Dakar.

      • 22 min
    • Jakso 10

      Jakso 10. Teemu Vähämäki - Volkswagen Golf GTI -98 Virittäjissä Mika Salon voittamiseen tarvitaan lähes virheetön ratakierros. Virittäjällä täytyy siis olla auton lisäksi myös pää kunnossa. Voisi kuvitella että mm-tason ampujalla Teemu Vähämäellä ei jää ainakaan hermoista kiinni. Teemulla autona VW Golf GTI. Teho: 310Hv Vääntö: 425Nm Huippunopeus: 245km/h Tuotanto Mediatehdas Dakar....

      Jakso 10. Teemu Vähämäki - Volkswagen Golf GTI -98 Virittäjissä Mika Salon voittamiseen tarvitaan lähes virheetön ratakierros. Virittäjällä täytyy siis olla auton lisäksi myös pää kunnossa. Voisi kuvitella että mm-tason ampujalla Teemu Vähämäellä ei jää ainakaan hermoista kiinni. Teemulla autona VW Golf GTI. Teho: 310Hv Vääntö: 425Nm Huippunopeus: 245km/h Tuotanto Mediatehdas Dakar.

      • 22 min
    • Jakso 11

      Jakso 11. Antti Toivonen - Mitsubishi Colt Ralliart Version-R -07 Satamassa liikutaan yleensä melkoisen suurilla työkoneilla. Tässä jaksossa Virittäjäauto on niihin verrattuna lähes leikkiauto. Voi kuitenkin olla ketteryys on valttia satamaradalla. Se me nähdään kohta kun Mika Salon haastaa Antti Toivonen autonaan Mitsubishi Colt. Teho: 260Hv Vääntö: 350Nm Kiihtyvyys: n. 6s Huippunop...

      Jakso 11. Antti Toivonen - Mitsubishi Colt Ralliart Version-R -07 Satamassa liikutaan yleensä melkoisen suurilla työkoneilla. Tässä jaksossa Virittäjäauto on niihin verrattuna lähes leikkiauto. Voi kuitenkin olla ketteryys on valttia satamaradalla. Se me nähdään kohta kun Mika Salon haastaa Antti Toivonen autonaan Mitsubishi Colt. Teho: 260Hv Vääntö: 350Nm Kiihtyvyys: n. 6s Huippunopeus: 230km/s Tuotanto Mediatehdas Dakar.

      • 22 min
    • Jakso 12

      Jakso 12. Finaali. Tässä jaksossa selviää kuka on Mika Salon suosikki, Virittäjät Satamassa kauden voittaja! Jaksossa käydään läpi kauden kohokohdat. Tuotanto Mediatehdas Dakar.

      Jakso 12. Finaali. Tässä jaksossa selviää kuka on Mika Salon suosikki, Virittäjät Satamassa kauden voittaja! Jaksossa käydään läpi kauden kohokohdat. Tuotanto Mediatehdas Dakar.

      • 22 min