![Yle Teema & Fem](http://cps-static.rovicorp.com/2/1280/Open/YLE/Program/50421658/Bardot_yle_6_1694700787151_1.jpg)
Bardot (12)
5/6. Lapsi. Brigitte salaa raskautensa ja ohjailee tulevan isän elämää. Tavallaan tarkoitus on hyvä, mutta se johtaa traagisiin seurauksiin. Normaali elämä on mahdotonta sillä kuvaajat vaanivat uhrin jokaista liikettä.
![Yle Teema & Fem](http://images.elisaviihde.fi/logos/40x40/yleteemafem.png)
Ohjelma on jo päättynyt.
Tulevat jaksot tai lähetysajat
-
Bardot (12)
2/6. Jumalatar. Vadimin ensimmäinen elokuva mullistaa pariskunnan elämän. Elokuva oli kuin kappale elävästä elämästä ja teki Brigittestä kansainvälisen tähden. Tämän jälkeen mikään ei palannut ennalleen. (U)
-
Bardot (12)
3/6. Pakopaikka. Elokuvia valmistuu tiuhaan, kuvaukset seuraavat toistaan ja välillä juhlitaan. Rakkaudennälkä on rankkaa ja johtaa romahdukseen. Julkisuus oli aluksi siunaus mutta alkaa muuttua taakaksi. (U)
-
Bardot (12)
4/6. Perhonen. Rakkaan isoisän kuoleman jälkeen Brigitte uppoutuu työhön. Uusi ihastus leimahtaa liekkeihin ja mies haluaa perustaa perheen. Se on Brigittelle kauhuista suurin, vielä pahempaa kuin pelko hylkäämisestä. (U)
-
Bardot (12)
5/6. Lapsi. Brigitte salaa raskautensa ja ohjailee tulevan isän elämää. Tavallaan tarkoitus on hyvä, mutta se johtaa traagisiin seurauksiin. Normaali elämä on mahdotonta sillä kuvaajat vaanivat uhrin jokaista liikettä. (U)
-
Bardot (12)
4/6. Perhonen. Rakkaan isoisän kuoleman jälkeen Brigitte uppoutuu työhön. Uusi ihastus leimahtaa liekkeihin ja mies haluaa perustaa perheen. Se on Brigittelle kauhuista suurin, vielä pahempaa kuin pelko hylkäämisestä. (U)
-
Bardot (12)
6/6. Totuus. Madraguessa juhlitaan ja Brigitte näyttää löytäneen elämänilonsa uudelleen. Uuden elokuvan kuvaus kiristää tunnelmaa kotona. Petetyksi tuleminen ja pelko ajavat Brigitten lopulta epätoivoiseen ratkaisuun. (U)
-
Bardot (12)
5/6. Lapsi. Brigitte salaa raskautensa ja ohjailee tulevan isän elämää. Tavallaan tarkoitus on hyvä, mutta se johtaa traagisiin seurauksiin. Normaali elämä on mahdotonta sillä kuvaajat vaanivat uhrin jokaista liikettä. (U)